Druk in de straat..... - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Eric Visschers - WaarBenJij.nu Druk in de straat..... - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Eric Visschers - WaarBenJij.nu

Druk in de straat.....

Blijf op de hoogte en volg Eric

10 Juni 2018 | Gibraltar, Gibraltar

Hooooiiii sjouwerd,

goed om te horen dathet zo leuk was bij Laura en Huub. En ook dat je die ouders van Jos kunt helpen. Wijzelf hopen ook woensdag te kunnen vliegen, dat ou voor Jos ook goed zijn hoor maar weet dus niet wat er mogelijk is.
Nu nog 120 mijl te gaan, bij deze snelheid zo'n 16 uur en dan komen we dus ook bij daglicht aan. Heb met Jos ook een maatje in de keuken gevonden.
Samen maken we de lekkerste dingen met de restjes die we nog hebben. Net dus chili met wraps op en piri piri saus incl de laatste uien, knoflook, cougette en tomaten. Hopen stiekem morgen aan wal te kunne eten maar wordt nog race tegen de klok. Nu nog wat wind maar gaat vannacht ook wegvallen.
Dan weer motoren. Zitten midden tussen de grote jongens in hier, net een van 400 bij 60 mtr en nu achter ons 400 bij 54 meter etc. Goed opletten nu want om ons heen in totaal 23 vrachtschepen alle richtingen in. Midden in het scheepvaart zone van de straat van Gibraltar. Ik probeer morgen ook nog wel ff te bellen. Het is hier nu 21.45 UTC en positie 36.19N en 7.57W.
Morgen de laatste dag op volle zee.

xxxxxxx luf you 2 en kijk al uit om je weer te zien.

Met nog foto's van onze tonijnvangst !