De laatste etappe van Gibraltar naar Denia - Reisverslag uit Denia, Spanje van Eric Visschers - WaarBenJij.nu De laatste etappe van Gibraltar naar Denia - Reisverslag uit Denia, Spanje van Eric Visschers - WaarBenJij.nu

De laatste etappe van Gibraltar naar Denia

Blijf op de hoogte en volg Eric

09 Juli 2018 | Spanje, Denia

Op 4 juli vliegen we met zijn drieën (Ons pap, Betty en ik) naar Malaga, van daaruit richting La Linea / Gibraltar voor het afleggen van de laatste etappe: we zeilen de Anzur terug naar thuishaven Denia. Eerst natuurlijk nog een sightseeing Gibraltar : De Makaken op de rots, St. Michael's Cave, de kazematten, de haven. Op 5 juli vertrekken we, we varen die dag en nacht door, Eric bakt een heerlijk stuk tonijn, bezoek van dolfijnen ! Op 6 juli leggen we aan in de haven van Garucha. Op 7 juli vervolgen we de reis naar Cartagena, prachtige oude stad ! Op 8 juli varen we naar Alicante waar Betty van boord gaat, ze haalt de auto op bij het vliegveld en gaat vast naar Moraira. Op 9 juli vaar ik met ons pap het laatste stuk naar Denia.....einde van een mooi avontuur en een prachtige onvergetelijke reis !